Wii ile İnternete bağlanma ve WiiConnect24

Eylül 11, 2008, 10:40 am | Genel kategorisinde yayınlandı | 14 Yorum
Etiketler: , , , , , , , ,

Öncelikle internete bağlanmanız için ya bir kablosuz internet bağlantınız olması yada Nintendo’ nun Wi-Fi USB Connector adındaki yaklaşık 100$ lık cihazı almanız gerekiyor.

Kablosuz bağlantı, WiiRemote (ince siyah çubuk) sayesinde kuruluyor.

Kablosuz bağlantıyı kurma;

  1. Ayarlar menüsünde İnternet sekmesine gelin.
  2. Önünüze gelen 3 boş bağlantıdan birini seçin.
  3. “Wireless Connection” u seçin.
  4. Bulunan bağlantılardan kendi bağlantınızı seçip şifrenizi girin
  5. Bağlantıyı test edecektir.

Kurulan Bağlantı ile Oyun Oynama

  1. Ayarlara gelerek “Country” sekmesinden ülkenizi U.K. (İngiltere) yapın.
  2. Ayarlara geri dönerek “WiiConnect24″ seçmesini seçin ve sözleşmeyi onaylayın.
  3. Bağlantı tamamlandıktan sonra oynunuzu takıp online oynayabilirsiniz.

Not: Wii ile internette sörf yapmak için WiiShop tan Kazaa tarayıcısını satın almanız gerekir.

14 Yorum »

Bu yazıya yapılan yorumlar için RSS beslemeleri. TrackBack URI

  1. ben internet sekmesini seçtim ama üç boşluk çıkmadı.

  2. ben modemi buldurdum şifreyi grdim ama connection yparkan error veyior bi trlu anlammadım ne yapalırım omerzorbaci@hotmail.com a dönersen sevinirim

  3. Ya bende wireless connection ı seçtim herşey oldu sonra test connection yaptım ama çalışmadı neden? fatihokan20@gmail.com e cevap gönderirseniz sevinirim

  4. yukarıdaki sıkıntılar oldu bende de wlan ı buldum sifreyi giridim ancak hata veriyor ne yapmalıyım.

    ferdaggencer@hotmail.com

  5. Aynı error sorunu bendede var.Update ederkende hata veriyor.Yardımcı olursanız memnun olurum.
    Ulkeyi u.k de yaptım hıc bır degısme yok.

  6. bende bağlantıyı tanıdı, ama şimdi konsolde resmi olmayan bi değişiklik varsa onu saptayarak silceğine dair bi uyarı gönderdi. acaba wii’ye chip taktıran birinin bu uyarıyı dikkate almayarak devam etmesi gerekir mi?

  7. ben salağım :D :D :D

  8. bencede copcop :D :D :D

  9. herşeyi doğru yapıyordum sadece ülke işini yapmamıştım teşkkrlerr çok işme yaradıı :)

  10. olmuyo!!! sözleşmeyi yaptım ülkeyi yaptım error çıkartıp ban hep bi sayı veriyo lütfen bana çözüm yazın lütfeeeen

  11. eyvallah hocam sayende oldu

  12. Emeğine sağlık hocam 1 yıl wii’nin nasıl bir özelliği olduğunu bilmeden sadece oyun oynamışız. Sağol internet ayarları sayesinde ücretsiz youtube indirdim şuan internetten film seyrediyorum nasıl olsa wii tv bağlı zaten tüplü tv’de smart tv özelliği kazandı sağollllllllll

  13. hocam lütfen 2 yıldır var wii ama yapamıyorum error code:51330 diyo lütfen erdemseha540@hotmail.com

  14. İnternete bağlandı ama internet channel ,news channel vb hiç bişeye girmiyo yardım edin 1 yıldır sadece oyun oynayabiliyorum cd den


Bir Cevap Yazın

WordPress.com’da ücretsiz bir web sitesi veya blog oluşturun. | The Pool Theme.
Entries ve yorumlar feeds.

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

